Semnarea contractului de servicii de asistenţă, consultanţă şi reprezentare juridică referitoare la implementarea proiectului "Extindere şi modernizare suprafeţe aeroportuare la Aeroportul Oradea"

La data de 19 noiembrie 2013, R.A. Aeroportul Oradea, în calitate de Achizitor, şi Bulboacă & Asociaţii SCA Bucureşti, în calitate de Prestator, au semnat contractul de servicii de asistenţă juridică şi consultanţă în domeniul achiziţiilor publice acordate de către Prestator în cadrul proiectului "Extindere şi modernizare suprafeţe aeroportuare la Aeroportul Oradea".

Acest proiect a fost aprobat în cadrul Programului Operaţional Sectorial "Transport" 2007-2013, Axa Prioritară 2 "Modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii naţionale de transport în afara axelor prioritare TEN-T în scopul dezvoltării unui sistem naţional durabil de transport", Domeniul Major de Intervenţie 2.4 "Modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii de transport aerian".

Valoarea estimată a contractului de servicii este de 51.500 euro (fără TVA).

Durata contractului începe de la data semnării acestuia de către ambele părţi până la finalizarea proiectului mai sus menţionat.

Persoane de contact:
Gheorghe Pasc – Director General, R.A. Aeroportul Oradea,
Marian Ghitea – Manager Proiect, R.A. Aeroportul Oradea,
Monica Musca – Ofiţer pentru publicitate, R.A. Aeroportul Oradea
Fax: 0259/455.641; e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.


Comunicatul de presă oficial


ACI Europe

Aeroportul Internațional Oradea

Adresa: Calea Aradului nr. 80
Telefon: +40 259 416 082 | +40 259 413 951
Email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Urmăreşte-ne

Copyright © . Toate drepturile rezervate Aeroportul Internațional Oradea. Web Hosting & Design by Weblike PRO | Proper Marketing-Events